mandag 1. juni 2009

Spreke natteravner

FOR en kveld.

Dagen begynte egentlig ganske trasig, ettersom jeg sovna i åttetida i går morrest (av grunner som jeg kanskje ikke trenger å nevne. haha) og stod opp i fire- halv fem tiden av at Anita banka på døra. Og jeg følte at hele dagen var borte. Etter det satt jeg egentlig bare på rævva med hodet oppslukt i facebook og youtube. Helt til jeg fant ut at jeg måtte finne på noe. Heidi ringte, og vi kjørte oss en tur. Som vanlig. Så dro vi til henne og spilte Guitar Hero. Jeg er dritdårlig. Klarer såvidt å spille på easy, seriøst! Men vi satt ihvertfall å spilte til klokka ble ca halv tolv. Vi bestemte oss for å kjøre enda en tur etter at rommet til Heidi ble litt for varmt og fylt med fjærtlukt. Vi bestemte oss for å kjøre til shell å kjøpe cappuchino og pølse. Heidi kom opp med den fantastiske idéen å gå oss en tur til gansåstoppen. Jeg var rimelig skeptisk, i og med at det regna ute, men hun klarte å overbevise meg. Heidi advarte meg om at vi kunne bli veldig snørrete på vei opp, og det ble vi. Men jeg har en amazing skill, nemlig å blåse snørr ut av nesa. Nesten som å spytte ut av nesa, du har sikkert sett pappan din gjøre det. Jeg prøvde altså å lære Heidi dette, men hun fikk det ikke til. Snørret ble faktisk hengende igjen på nesa, og vi brøyt ut i en fantastisk latterkrampe. Og snørret hang fortsatt. Til slutt måtte hun bare ta et tak og tørke det av på et blad. Jeg dør litt mens jeg skriver dette.

Klokken var ti over halv to da vi begynte å gå oppover, og vi var på topp klokken ti på to. Vi gjorde egentlig ikke stort.. vi så på huset til Heidi og leta etter hennes smålig beduggete mor som hadde vært på byen og ikke hadde med seg nøkler. Vi så henne ikke.

Nå er klokka halv tre, og jeg er veldig klar for å legge meg i senga med frisk luft i lungene og kalde kinn :) Herlit!




Her spiller Heidi Guitar Hero på ekspert. Jeg beklager min forferdelige stemme. Haha


Meg og Heidi i skog og mark. Mitt på natta. Besøk heidi sin blogg på http://www.heidipuff.blogspot.com/ <3

2 kommentarer:

  1. Vi begynnte jo å gå opp ti over halv to, ikke ti på halv, bitch!
    Nydelig bilde <3 love yah <3

    SvarSlett
  2. ti over! shit, det her må redigeres! hihi, luuvz

    SvarSlett

Følgere