tirsdag 9. juni 2009

B-day gurl

På Søndag hadde jeg bursdag. Dagen min gikk mest ut på å være fyllesyk på sofaen hos Kristine og sove etter en nydelig middag. På lørdag var det nemlig full fest på kaserna. Både jeg/Anita og Kim hadde fest. Min fine, søte, deilige, snille, nydelige Anita var så snill at hun lot meg holde festen på hennes rom. Og ikke nok med det, hun fikk også alle på festen hos Kim til å komme opp til oss for å synge bursdagssang da klokka slo tolv <3 Av gaver fikk jeg blandt annet masse alkohol av Lisa, masse fine tegninger (jeg ønska meg tegninger i bursdagsgave), litt penger her og der, debutalbumet til Freeshine av Tommy og The Revolt-skiva av Revoltgutta. wee <3 Jeg var i skikkelig godhumør, og ble for en gangs skyld ikke så full at jeg måtte bli bært hjem. Kvelden avslutta med naken-nach hos meg. Bilder kommer senere! (dessverre ikke nakenbilder)

Tegninger! :D Fra Eirik, Ingri, Kristine, Tommy og Lisa. Så fine <3





Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Følgere