lørdag 20. juni 2009

Festspill og Cubanatt

I dag var det åpning av Festspillene. Det er første gang jeg har fått med meg festspillene gjennom alle årene jeg had bodd i Harstad. Jeg fikk dessverre ikke med meg selve åpningen på havnepromenaden, men Galleriet hadde en egen åpning med masssse folk, fin kunst og kulturminister Trond Giske. Og i kveld blir det Cubanight på Eldastranda med grilling, drikking, telting, synging, kosing og (kanskje) bading. Jeg gleder meg som et barn!
Denne uka kommer til å bli fantastisk! Selv om jeg stresser med å få pakket tingene mine til jeg flytter. Ellers har det ikke skjedd stort. Det har enda ikke gått helt opp for meg at det faktisk er sommerferie, og at jeg ikke kommer til å begynne på skolen igjen. Med det første ihvertfall.
Nå må jeg pakke og tenke nøye gjennom hva som er lurt å ha med til Cuba.
"Tenk som en speider" -lista
- tepper
- ullsokker
- sko som holder på varmen
- ullgenser(e)
- sovepose
- skjerf
- hodeplagg
- bikini
- håndkle
- Toalettpapir
- ØL
- og grillmat <3
Jeg kommer nok til å skrive om Cuba-kvelden i senere blogginnlegg. Med bilder sefflol. Så følg med!
<3

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Følgere