tirsdag 23. juni 2009

"Å det va einnu varmt"

Cubakvleden var mer enn fantastisk.
Jeg følte meg som et barn igjen. Vi sprang og hoppa og dansa og kosa og rulla og tulla i gresset hele kvelden. Og spiste fantastisk god mat. Jeg ble ikke noe særlig full heller, ikke før klokka ble nærmere seks om mårran. Det var dog nordavind, så det ble ikke noe beachparty. men Kine, Lisa og Mari hadde ordna det utrolig koselig i loven. De hadde tilogmed laga egen alkoholbar og salatbar. Elda er den fineste plassen i verden. Jeg var langt fra all dramaet som befinner seg i byen. Jeg har ikke flirt så mye på flere måneder. Det varma hjertet. Å det e einnu varmt. Istedenfor å si så veldig mye kan dere heller se på bildene, de sier det aller meste. <3




Ellers har jeg vært på Galleri Nord-Norge for tida. Jeg jobber der i forbindelse med festspillene. Samtidig som jeg stresser meg gjennom hverdagen og prøver å få pakka ned noen saker til jeg flytter. Jeg kommer meg ingen vei uansett hvor hardt jeg prøver. Jeg finner alltid på noe annet spennende, som å dra på konserter eller på dagstur til Narvik sammen med Heidi.. Det var forresten veldig gøy. Vi plukka opp noen søte ungdommer som hadde vært på haiketur gjennom Norge. De kom fra Canada og hadde haika fra Kristiansand til Lofoten. Nå var de på vei tilbake til Kristiansand. De var veldig unge også. Skulle ønske noen hadde baller nok til å bli med meg på en sånn tur.. Vi plukka dem opp i Bjerkvik og slapp dem av i Narvik. De viste sin takknemlighet ved å gi oss en potetgullpose. Jeg og Heidi fant ut at vi må skrive et skjema med spørsmål som vi må spørre haikerne vi plukker opp. Vi sitter alltid igjen og lurer på en rekke ting. Hvor gamle de er, hva de gjør, hvorfor de er i Norge.. Hva de heter.. og sånn.. Men jeg har ihvertfall dette:

4 kommentarer:

  1. Aw. Cubakonseptet deres ser dritbra ut. Wish I could be there.

    Enda mer awesome er at dere har plukketopp haikere! Hva med at du og jeg haiker? :D I WANNA!
    Vi kan begynne med Norge; bare for å se hvordan det funker? (:

    SvarSlett
  2. cubakonseptet va helt fantastisk! og vi har plana om å gjøre det til en tradisjon (:

    og JA :D æ vil gjerne, gjerne gjøre det!

    SvarSlett
  3. duuu ka me en sånn road trip der du kaster mynt hver gang du kommer tell ett veikryss og så lar du mynten bestemme hvilken vei du ska kjøre :D Tenk på alle plassan du kan havne :P

    SvarSlett
  4. kanskje det e deet vi skal gjøre.. æ og heidi har prøvd å finne ut kordan vi skal klare å bare kjøre en tur uten å vite kor vi ende opp. haha, genialt! mynt eller kron ffs

    SvarSlett

Følgere