tirsdag 9. juni 2009

Mama, I'm comin' home.

Bare for å starte helt random:
En dag, for ikke så lenge siden, fant jeg ut at jeg hadde dårlig syn. Jeg får stadig vekk vondt i hodet og kan ikke se ting på lang avstand. Begynner jeg å bli gammel? Jeg er jo snart tredve..
Uansett så har jeg vært på Fretex og kjøpt meg nye vakre (men ganske unødvendige) ting igjen. JEJJ :) Jeg tok meg den frihet i og med at jeg nettopp hadde bursdag.
Jeg begynner også å lure litt på når det skal komme noe interessant opp på denne bloggen. Noen må såre meg. Kanskje jeg blir interessant igjen.
Når jeg tenker meg om så har jeg en nyhet. Det blir ikke noe Trondheim på meg. Jeg våkna opp en morgen, og det første jeg tenkte var "det kommer ikke til å gå. Jeg kommer aldri til å makte både jobb og skole. Jeg savner mamma. Jeg er konstant blakk og trenger konstant nye klær". Og så sovna jeg igjen og kom forsent til skolen.
Jeg ser så utrolig frem til å komme hjem til sjøluft og stekende sol og grønt gress og badedammen ogogog mamma og pappa og Kaisa (som faktisk også flytter hjem<3) og Lena og Tara og Steve og Cecilie og Anna og Tori og allealle de søte deilige nydelige menneskene i Stavanger. Og for de som har fulgt med på bloggen min og tenker "hmm, hadde ikke hun en sånn god grunn til å ikke flytte hjem?". (les "Endelig hjemme igjen") Joda, men akkurat nå trenger visst bjørnen å hvile i sitt lune hi, helt til den er klar for nye eventyr.
OK, der avslutta jeg for ca to og en halv timer siden. Nå er jeg hjemme igjen etter å ha vært hos Heidi og spilt Rockband. Så jeg er litt ute av bloggemoduset nå.
Mer om mammalengsel og sånn senere. Nå over til some eyecandy:

Kjøpte meg en blomstrete barnekjole, en blomstrete annen sak (den var fin ok) og en vinåpner med en søt liten sailorboy på. hihi. Ellers en liten smakebit på hvordan jeg er ut i Anita sine briller.

<3

6 kommentarer:

  1. You got my glasses? MYGOD, jeg har letet. I need them, fordi jeg har eksamen. :D

    SvarSlett
  2. OH NO, men æ har dem ikke nu D: det bildet blei tatt før mordi kom å henta dem her

    SvarSlett
  3. Så fin kjole!!:) Kjøpt den hen?

    SvarSlett
  4. på fretex :D 59 kr. det man kan kalle et realt kupp

    SvarSlett
  5. Hvem er du forresten? o.O :)

    SvarSlett
  6. Dritkul vinåpner!! (Og toalettmappe og kjole;)
    Gleder meg masse til du kommer med Heidi :D

    SvarSlett

Følgere