søndag 3. mai 2009

Russetiid

WOHO. Endelig har jeg begynt å gå med den røde buksa. I år handler ikke russetida om krigen mellom de røde og de blåe. I år står vi sammen som en skole av forskjellige raser, og kriger mot de andre skolene. Altså Stangnes mot Vågsfjord! Det er ca 25 rødrusser på stangens i år. og omtrent 200 blåruss. Haha.


Russeslippet var driitbra. det var fantastisk vær, og jeg drakk med klassebudsene mine for første gang. Vi starta hos Heidi, men vi forflytta oss til folkeparken etterhvert. Hvor det bare var blåruss. Etterhvert som det bgeynte å bli kalt dro vi inn mot byen. Skjedde egentlig ikke noe særlig spennende. Var bare sykt bra stemning. Og jeg dansa som faen på M-club. Kan ikke huske sist gang jeg var så svett!


Fredagen tok vi det superchill, og dåpen på lørdag var fantasisk! Sykt herlig vær. Jeg begynte å drikke klokka elleve og holdt det gående hele dagen. Satt først i solveggen på kaia bak rockefabrikken, så forflytta vi oss til Troy for å grille, og såå dro vi på et tredje vors hos Hanne før vi dro på byen.
Det er sykt deilig å endelig kunne slappe litt av. Jeg advarer alle som har tenkt å være formann/festformann til neste år eller årene fremover; tida før russeslippet er syykt mye stress!





Meg i russebuksa. SuperfjortissbildeFTW

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Følgere