onsdag 29. april 2009

Scarycat

Jeg har så mye fravær fra skolen nå at jeg er redd for å bli kicka ut hvert øyeblikk.
Hver kveld tenker jeg "i morgen.. i morgen MÅ jeg på skolen. Jeg SKAL!", men neida. Enten forsover jeg meg til klokka 10, eller så kommer jeg ikke i det heletatt. Enda en oppgave har gått i dass. En oppgave som jeg kunne gjort såå bra. Men som ender opp uferdig. Også får jeg beskjed om at "dette produktet er en sekser, men du leverte inn forseint og den er fortsatt ikke ferdig". Og russetida er rett rundt hjørnet. Jeg er så redd for at tida skal gå så fort at jeg ikke merker at russetida er der engang.. Jeg er redd for at folk skal glemme å ta meg med på russeknuteoppdrag sånn at jeg blir sittende alene, uten noen knuter. Jeg er redd for at jeg skal være blakk hele russetida sånn at jeg ikke får vært full. Jeg er redd for at det ikke skal komme noen fine gutter på russetreffet. Jeg er redd for at det skal regne og snø hver dag sånn at vi ikke får sitte i gresset å drikke øl i generalhagen. JEG ER SÅ REDD.

Ellers savner jeg Stavanger igjen. Skal legge ut bilder fra kosekvelden med Tori. Vi satt ved havet og så på soloppgangen. Romantisk eller hur? :D <3







Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Følgere