tirsdag 14. april 2009

Påskeferie

Nå er ENDELIG påskeferien over!
Det har ikke vært mye lammelår, godterispising og skiturer på meg denne påsken. Men alkohol derimot! Det har vært så utrolig lite å gjøre at jeg har vært skikkelig full hver dag. Bortsett fra på tirsdag. Jeg husker ikke alt jeg har gjort en gang. Jeg er utslitt, og ser frem til å holde meg edru i en stund fremover. Har ikke råd til å drikke uansett.. (i påskeferien har jeg fakitsk ikke brukt noe penger på alkohol. haha) Og dessuten må jeg spare penger til russetida.
Har noen noe tips om hvordan jeg kan få tak i penger?!

På søndag satt jeg hjemme hele kvelden. Jeg og Joakim prøvde å få søndagsfølelsen vekk ved å spise på dolly. Etter det dro vi +Hanne og Jo til meg og så Trainspotting. Utrolig bra film!
Etterhvert dro de hjem og jeg så fem episoder av Tell Me You Love Me og fant ut at det er en skikkelig døll serie. Til min store fornøyelse klarte Eirik å tvinge meg ned på personalfesten på det sorte får klokka fire om natta. Etter noen bacardishotter og en del long island drinker husker jeg ikke stort annet enn Eriksens store forbauselse over min Fortysix and two- teori.
Ellers husker jeg at jeg våkna skikkelig dritings i senga med en bøtte spy ved siden av meg. Snille Eirik måtte støtte meg hele veien hjem og bære meg i senga opp til flere ganger..

Håper jeg finner på noe å gjøre fremover, sånn at jeg slipper å ende opp med å bli full igjen. Tida skal vell gå til skolearbeid og russeplanlegging! TJOHEII

2 kommentarer:

  1. Haha. Din rølpehøne, dette går ikke an!
    Men jeg vet hva du kan gjøre for å tjene penger. Begynneå jobbe? Evt prostituere deg.. Eller så kan du ringe kunstskoler og spørre om de trenger aktmodeller? ^^ Det vurderer jaggu jeg å gjøre.
    Gleder meg til å se deg neste helg <3

    SvarSlett
  2. hehe, det er for sent å få meg en jobb. ingen vil ha en atten år gammel student som ikke har arbeidserfaringer og som dessuten flytter om noen måneder.. jeg tenkte jeg skulle dra på leting etter strømpebuksemannen. eller eventuelt selge sofaen, men jeg er litt for glad i den, og dessuten fortjener heidi litt av verdien. så da blir det lite penger igjen til meg!
    og aktmodellering er ikke helt min greie. jeg kan ta på meg en søppelpose og dra til frelsesarmeen og snylte gratis mat! JAAH

    SvarSlett

Følgere