søndag 19. april 2009

Fylleangst fra fyllehelvete

OK, så jeg sa noe sånn som at "Håper jeg finner på noe å gjøre fremover, sånn at jeg slipper å ende opp med å bli full igjen" i det forige blogginnlegget.. Vell, det prosjektet gikk dessverre i dass.
Fredagskvelden har ødelagt all lysten min til å dra ut igjen.
Jeg og Anita startet å vorse hos kjæresten hennes (som var i Tromsø og spilte konsert for øyeblikket), etterhvert dro vi ned til Steffen å vorsa videre. Plutselig dukket det opp en mann på naboterrassen som inviterte oss bort til dem. Jeg og Anita tenkte at det var en god idé, og tok med oss tingene våre og gikk bort. Da vi kom inn møtte vi to godt voksene damer (Barbro og Fay) og to mannfolk (Tommy og Jostein). De syntes vi var tøffe som turte å komme på besøk. Det syntes vi også.
De prøvde å få oss med til Grand, der alle gamlingene henger. Men vi klarte, etter mye mas og tjas og få dem med til Det sorte får istedet. Det er kanskje det dummeste vi noen gang har gjort.
Jeg husker svært lite etter tre øl, en drink og fire (om ikke fler) sambuca shotter, men jeg har hørt at jeg gjorde så ufattelig mye dumt. Jeg og Anita prøvde å dra ut en tur på lørdag og, men vi dro hjem etter en halvtime med mobbing. Så alle som var ute på fredag; PLZ forstå at jeg var alt for full til å ta kontroll over mine egne handlinger, og noen visse personer skulle tatt hensyn til det. ÅÅÅH.
Stein Arne hadde tenkt å ringe ambulansen. Jeg var ikke til å få kontakt med, og jeg hadde ingen plass å dra (jeg hadde mista nøklene mine og Anita fant meg ikke, så hun dro hjem). Jeg fikk et glass vann med sitron og salt, og spydde ut hele dansegulvet. Og så kom Heidi å henta meg. Jeg fikk sjokk da jeg våkna hos henne og ikke ante hvordan jeg hadde kommet meg dit. Hun hadde fått en telefon fra Pia Stokkan, som hadde sagt at jeg var så full at de hadde tenkt å ringe ambulansen. Så kom hun å henta meg, snille Heidi <3
Men uansett, nå vil jeg ikke vise meg på byen igjen. Selv om Stein Arne var veldig fornøyd med at gamlingene hadde brukt så mye penger..

2 kommentarer:

  1. haha! Det verste e at den følelsen forsvinn etter ei tid åsså drar man ut og gjør det samme igjen...

    Fiiin blogg! Blogging e tøft!

    SvarSlett
  2. haha, æ trur neppe æ gjør det æ gjor den kvelden igjen foråsidetsånn!

    ja, blogging e kult (Y)

    SvarSlett

Følgere