mandag 18. mai 2009

Hurra for 17 Mai

Nå er ihvertfall russetida over. Og jeg sitter på skolen med kakao. Vi har sett Alice in wonderland og spist kake. Jeg fryser litt etter å ha sovet i noen minuter på pulten, og nå skal vi se Harry Potter.

16 mai tok virkelig av. Det begynte med en herlig kveld hos Lisa sammen med klassen. Minus Anna. Pluss Kine. Vi så på Eurovision og var i ekstase for at Alexander vant. Heh, vi så nesten ut som en guttegjeng på fotballkamp.
Etter noen Cider, drinker og jægershots tok vi turen til byen. Vi sang hele veien og la igjen russekortene våre på døra til lærer Stian.
Vi kom på fåret og danza litt. Helt til noe rart skjedde. Alkoholen traff meg som et skudd, og plutselig klarte jeg ikke å fokusere på noen ting. Heldigvis kom the famouse white knight som en reddende engel og fulgte meg hjem. Jeg tror ikke klokka var to en gang. Så flaut.

I går stod jeg opp litt for sent. Fikk ikke med meg barnetoget eller noe. Jeg dro så og si rett til der vi skulle starte russetoget. Vi hadde temaet "BabyBoom" sammen med en annen klasse fra rå som gikk bak oss og bar et "Vi følger trenden"- skilt. Veldig gøy.
Etter toget gikk vi litt rundt i byen, spiste softis og hørte på presidenttalene. Så satt vi oss i generalhagen og gjorde ikke en dritt. Helt til folket fant ut at de måtte hjem til familien å spise god middag og kaker. Mens jeg satt alene på kjøkkenet og spiste middagsrester fra gårsdagen. snufs.. Hurra for 17 Mai.

Kathrin, meg og Lisa i russetoget. Foto av Anita! <3

2 kommentarer:

  1. kake og film på skolen.. o.o
    Dumt at æ missa russetoget, håpe folk har tadd bilda!

    SvarSlett
  2. jada, ligg en del bilda på facebook! Anita va flenk å tok bilda :)

    SvarSlett

Følgere