fredag 8. mai 2009

Kosekveld hos lærer Heidi <3

Nå sitter jeg i sofaen min og skjenner at jeg er litt tissetrengt. Men egentlig er jeg bare nervøs. Det er første dagen av russetreffet i dag, og lille harstad får 700 nye craazy innbyggere. Jeg gleder meg som faen, men er litt sint fordi jeg ikke har begynt å drikke enda.

I går gjorde jeg det koseligste russekravene av alle; grille og campe i hagen til en lærer. Klassen + Kine møtte opp hos Heidi klokka åtte og begynte grillinga. Etterhvert som sola gikk ned og lufta ble kaldere fant vi ut at vi måtte begynne å sette opp teltet og blåse opp madrassen. Mannen til Heidi måtte hjelpe oss å sette opp teltet. Vi er jo tross alt en rein jenteklasse på fem. (+Kine). etter det gikk vi inn, hvor Heidi hadde baka kake til oss og satt TV'n klar! Vi fikk varmen i oss med kake, ghost whisperer og supernatural.<3>Her kommer noen bilder fra den koselige kvelden:



2 kommentarer:

Følgere