mandag 25. mai 2009

Fra det ene til det andre

..OKOK. så var kanskje det siste blogginnlegget litt harsh. Ifølge noen.
Men for flertallet var det litt for lite harsh, faktisk.. Folk forventer kanskje en aldri så liten bekalgelse, men det vil jeg kalle uaktuelt. Jeg er heller imponert over hvor mange som plutselig begynte å lese bloggen min. Haters make me famouse (ha ha). Men så skal det sies at det ble skrevet i et unaturlig frustrert øyeblikk. Hvis det hjelper.

Og for de som er klar for å ta steget videre; I det siste har jeg jobba frivillig på en ny festival; BAKgårdsfestivalen. Jeg fikk den beste oppgaven av alle; backstagevakt. Jeg og Reidun gikk rundt å sjekka at artistene hadde nok pølser og øl og at det var ryddig og fint. Og passa på om de trengte litt pjusk og kos før de skulle på scenen. Neida, men veldig koselig var det. Når vi var off duty fikk vi lov å sette oss sammen med dem å ta oss noen øl vi også. Endte selvfølgelig opp med å dra på byen og kom halvfull hjem og hadde et aldri så lite nach. yayy

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Følgere