fredag 29. mai 2009

Manic Panic

VRÆÆL. Jeg har blitt syk. mitt største mareritt! Bli syk uten en god mamma som kan pjuske på meg og synge til meg og komme med en kopp te og en tallerken med masse brødskiver med forskjellig pålegg. Jeg vil hjem til mamma :(

Jeg føler at blogginga tar litt over. Jeg har blitt en sånn superblogger som skriver om en hver sak. Jeg burde kanskje ta en pause? Det begynner å bli en del usaklige innlegg nå om hvor sint og lei jeg er. Eller eventuelt om hvor herlig livet er. Alt etter hvilken dag jeg har. Akkurat nå kom det en helt forferdelig lukt sigende. Jeg tror det er skåla med øl og snus. Fyfaen, det lukter som gammel vin! Kanskje på tide å rydde litt. Flaskene har stått på bordet mitt i en uke. Så ekkelt.

Ellers hadde jeg og Anita en photoshoot i går (: Til en oppgave hun har på skolen. Sjekk ut bildene på bloggen hennes: http://www.anitamerethe.wordpress.com/
Veldig fin blogg generellt <3 Nå vil jeg lage meg noe å spise, og så vil jeg farge håret mitt med min fantastiske nye manic panic hårfarge (stronger! lasts longer! wear it loud) ..hvis jeg i det heletatt har krefter til å løfte armene mine. miip

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Følgere