søndag 4. oktober 2009

Nesten Vinter

Det har vært en fin uke. Selv om det har vært ufattelig dårlig vær og bestemor går meg mer på nervene enn noen gang, så har det vært en veldig fin uke. Jeg har sovet så godt de siste nettene at jeg bekymrer meg nesten litt for hvordan det skal gå de neste. Dessuten lukter det skikkelig vinter ute allerede, og jeg kan ikke vente på å få festa brettet på bena igjen. Jeg har funnet frem ullsokkene og kåpa, og jeg gleder meg faktisk til å legge dukkeskoene i dvale. Det eneste jeg mangler nå er hvite støvler med blåe blomster på. Det skulle jeg mest definitivt hatt denne vinteren. Også har jeg fått pannelugg igjen.

Jeg har hatt konstant julestemning fordi jeg begynte å bruke den samme ansiktskremen jeg brukte rundt juletider i fjor. Også har jeg tenkt mye på julegaver. For det kommer til å bli et problem med min konstante pengemangel. Det eneste jeg ønsker meg til jul i år er en symaskin. Så hvis du ikke kan gi med det trenger du ikke gi meg noe som helst. Med mindre du er så romantisk at du vil sende meg et brev eller lage meg noe. Eller gi meg noe jeg kan lage noe av selv. Alle får hjemmespikka julegaver av meg i år i hvert fall!




Ellers skal jeg til Harstad snart, endelig. Det er alt for lenge siden. Jeg skulle egentlig reist opp i august eller september. Men 15-20 oktober, da sees vi på fåret/rosene?

2 kommentarer:

  1. Du ser ikke meg der, men du kan jo se meg her nede, så det er jo ikke noe problem x]

    Jeg vil ikke til nord, det at det er minusgrader og snø der allerede skremmer meg. Liker ikke vinter. Men i dag var jeg en ulldame: ullsokker, ull-leggiser, ullkåpe. :D

    SvarSlett
  2. haha :D ja, det gjør vi forhåpentligvis snart! jeg er redd det ikke blir noe harstadtur alikevell. jeg skal sutre over det i neste blogginnlegg!

    ja, det er ganske skremmende, men JEG VIL HA SNØ. hihi, ull er fint <3 jeg har masse ullkjoler og tuikaer som lengter etter å bli brukt!

    SvarSlett

Følgere