mandag 19. oktober 2009

I love Guilty Pleasure

Det er rart hvordan musikk kan koble sansene til et helt annet sted i en helt annen tid. Mens jeg sitter her og hører på ”Guilty Pleasure” lista mi på spotify (som består av blant annet hitter som disturbia, low, the way I are, let it rock, og massssse Lady Gaga) kan jeg nesten kjenne smaken av alt for sterke bacardi razz-drinker, og lukta av min og Heidis gamle leilighet i Harstad. Som som oftest lukta gammel fyll eller dollypizza med litt for mye hvitløksdressing. Jeg får også minner av små klipp fra dansegulvet på M-club. Jeg var som regel litt for full for å huske noe mer enn det. Det var nok de aller beste månedene i mitt liv, så langt.



Jeg savner dere helt jævli mye


3 kommentarer:

  1. M-club er bare T R A G I S K ! :) Kjenner jeg er glad jeg flytta vekk derfra. Men jeg savner stundene med venninnene mine jeg også, i ny og ned.

    SvarSlett
  2. Når du kommer "hjem", så blir det vors hos meg og Eirik.
    Hvor det blir sterke bacardi razz-drinker, dansing, raping og hele pakka! I MISS YOU SOOOOO!

    M-Club kan være tragisk, men det kommer jo litt ann på hva du gjør det til. Er man en partypooper eller er man party? Selv så trives jeg på Det Sorte Får, men jeg sier ikke nei til en tur på m-club!

    SvarSlett
  3. åh, høres perfekt ut. æ glede mæ mer enn du ane! og ja, M-club e nok det man gjør det til sjøl. og ka dem man e der sammen med gjør det til. det e alltid awesome på M-club med dæ, Anita. <3

    SvarSlett

Følgere