fredag 9. oktober 2009

Genuine Nerd.

Nå skriver jeg uten å se på tastaturet. Jeg skal ikke visje vort noe av det jeg skriver. Så hvis det er noen enkle skrivefeil er det dorfi jeg ikke ser på tastaturet. Jeg synes jef er jævla fink. Selv om jeg har fire feil. Men fire av førtini ord er ikke så masse da. Femtiåtte ord nå.

I dag har jes vært barnevakt. Stod opp med Tara klokka fempåhalvti, og fikk ca fire timers søvn i natt. Selv om jeg la meg tidlig. Fem feil nå. Jeg våkna i morrest av at Tara sang en egenkomponert sang. ”Mamma er en baby”. Ellers har hun vært snill i dag. Fa vi stod opp var det bare å lage henne en brødskive med ost, og et glass melk og sette henne forran tv’en. Hun var ikke i fuckup humør i morrest. Det passa meg veldig bra siden jeg holdt på å sovne på sofaen flere ganger. Da uncle.Dré stod opp ble det andre boller. Hyling og herjing og synging og dansing. Hun er en vakker kid.

Enda bare fem deil. Seks nå. Av hundreogåttien ord. Jeg og Anna planlegger en spontanreise (irokis nok) til enten London, Paris eller Stockholm. Syv feil! Goddamnit. Det er lenge siden jeg har reist. Sånn, langt. Jeg ser ikke på en helgetur til Oslo som en reise liksom. En reise for meg er å dra til en plass med annen kultur, arkitektur og natur. Jeg gleder meg. Og jeg heier på London, siden jeg har vært i Paris før og Stockholm ikke er like spennende.

Nå skriver jeg egentlig bare fodti jeg kjeder meg, og fordi Lena nettopp kom hjem sånn at jeg slipper å holde et øye med Tara hele tida. Og for å sjekke mine ikke-se-på-tastaturet-mens-jeg-skriver-skills. Nå er det åtte feil av tohundreognittiti. Trehundre.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Følgere