lørdag 10. oktober 2009

Høstvise

I går, i en ganske beruset tilstand (fra min side ihvertfall), fant jeg og Cecilie ut at vi skulle gå en tur i dag hvis det ble fint vær. Og gjett om det ble! Så jeg utstyrte meg med Kaisas speilreflekskamera og tok turen opp til mitt favoritthus av alle favoritthus.
Vi tok en kopp kaffe før vi dro videre til mosvannet for å knipse noen bilder av høsten, men kameraet ble fri for batteri nesten med en gang. Jeg fikk tatt noen bilder da.
Turen ble etterfulgt av pizza-og filmkveld hos Anna som brått ble avsluttet da kaisa ringte og spurte om jeg kunne komme og stenge sammen med henne på Choco Boco. Men det gjorde ingenting. Jeg har hatt en finfin dag, til tross for at stemmen min nekter å fungere. Jeg høres skikkelig ut som ei full MC-kjerring når jeg ler.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Følgere