onsdag 2. september 2009

Tante Pia

Hør hvor fint det klanger. Tante Pia. Jeg kunne starta en kafé!
Første gang jeg ble tante var jeg bare noen måneder gammel. Jeg ble tante til en liten negergutt. Lille Daniel. Den fineste lille negergutten av alle negergutter i hele verden. Og det finnes veldig mange fine negergutter. Det var min eldste søsters førstefødte. Marinas neste kom noen år senere, enda en liten gutt. Lille Johnas. Lille Johnas er vokst opp i USA, og har en god blanding av aspergers og ad/hd. Han er nå syv år, og sier ofte oppmuntrende ting som "if you wanna be something, be something!"
For to år siden fikk endelig min nest eldste søster, Lena, ei lita jente. Hun ble kalt Tara, etter den kvennelige Buddha. Tara er glad i å danse og synge til AC/DC og snugglebunny og er genrellt sett den mest sjarmerende lille tomboyen i verden. No kidding.
Like etter klarte min eneste bror å smelle hans flotte kjærste Line på tjukka, og de fikk også ei nydelig jente som de kalte Celina. Celina bor i Bodø, så henne har jeg dessverre ikke sett så mye til. Men jeg er helt sikker på at hun blir den første og eneste jentejenta av alle tantebarna mine, endelig.
Nå venter den nest yngste søstra i søskenflokken en gutt. Navn er usikkert, men det blir ihvertfall en velskapt liten gutt som allerede begynner å ligne på Kaisa.

I mellomtiden sitter jeg og har prestasjonsangst etter at alle søskenene mine har fått noen så gjennomført nydelige barn. <3

4 kommentarer:

  1. ja for som om du ikke bli å få det samme liksom!!
    å viss du får ei jenta, så ska ho heite Kristine ^^ YAYYY

    SvarSlett
  2. hihipuus <3 men dessverre, alle jentenavnan i familien slutte på a! bortsett fra mamma sitt som begynne på a. så æ må fortsette trenden!

    SvarSlett
  3. Kristina da? æ godtar det altså : D

    SvarSlett
  4. hahah, æ skal vurdere saken!

    SvarSlett

Følgere