søndag 18. juli 2010

10 things to be conscious of

Noen ganger har jeg lyst til å fortelle folk hvordan man må tenke for at en skal bli et lykkeligere menneske, sånn at man kan spre glede og kjærlighet istedenfor sarkasme og sure miner. Jeg liker for eksempel ikke når folk skal påpeke at jeg er innbilsk og selvgod bare fordi jeg ikke har et totalt fucka bilde av meg selv.. Plutselig fant jeg oppskrifta på min favorittblogg.

1. Don't assume anything. 2. Don't take things personally. 3. You are beautiful. 4. Be impeccable with your dreams. 5. Don't believe the hype. 6. Good music. 7. If you've got something bad to say about someone, don't. 8. Leave your past behind. 9. Anything is possible. 10. Perfection's full of imperfection.

http://sverdfisktrombone.blogspot.com/

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Følgere