mandag 3. august 2009

Kiten00b

Nå har jeg tilbrakt en hel helg med kiting! Syykt vanskelig åk!
Første dagen lærte vi mye om vindretninger og hva man alltid må huske å se etter før man rigger opp en kite. Også lærte vi å rigge opp kiten og hvordan man skal få den opp i lufta. Og holde den der. Det blåste sykt mye i begynnelsen, og for lille meg var det helt jævlig skummelt. Jeg hadde en såkalt "nier" kite, og fløy en meter over bakken. Så jeg fikk bytta til en sekser. Ble ikke helt trygg på kiten første dag, men den andre dagen følte jeg meg mye tryggere og fant teknikken. Det ble mye bodydraging siden det var veldig vanskelig å få brettet på bena mens jeg skulle holde styr på den jævla kiten. Jeg må nok dra på flere kurs eller kjøpe meg utstyr før jeg kommer meg på bølgene. Men det var uansett kjempegøy og anbefales på det sterkeste! Dessuten var kursledern jævli söt :3 og svensk. Bah<3
Bilder kommer snart!

1 kommentar:

  1. Jeg syns det virker så sykt vanskelig, hadde aldri begidd meg utpå det!:P

    SvarSlett

Følgere