torsdag 30. juli 2009

Meningen med livet og sånn.

Tantebarnet mitt, av alle folk, Sa noe veldig interessant i dag. ”I think the meaning of life, the reason for why you are born, is because someone needs you to.”
Altså, er meningen med livet å være på en evig jakt etter den personen, eller det individet som mann hører sammen med? Om det er en venn eller en kjæreste, en katt.. eller morra di? Er meningen med livet å finne det individet man er lykkeligst med? Og hva skjer hvis du finner dette individet, men at individet ikke vil ha deg? Må man leve et liv fylt med sorger, anger og aggresjon? Og er det dette som driver folk i døden lenge før deres tid er kommet? Jeg vet ikke.
Men det jeg vet er at jeg trenger SØVN.

5 kommentarer:

  1. Jeg vet heller ikke hva vi søker etter, eller om noen kanskje søker etter oss, men tantebarnet ditt må være en intelligent frøken!

    SvarSlett
  2. en intellegent kar faktisk! :)
    men jeg ser nå at det er så mye mer jeg kunne skrive i dette innlegget. det er en skam å skrive når man er trøtt og emosjonell. haha

    SvarSlett
  3. Meningen med livet er at du skal ha en blogg, og blogge om hva meningen med livet er, for at noen skal komme inn på bloggen din, og kommentere innlegget ditt om meningen med livet, og peke på at meningen med livet er at du skal ha en blogg, og blogge om hva meningen med livet er, for at noen skal komme inn på bloggen din, og kommentere innlegget ditt om meningen med livet, og peke ut at meningen med livet er at en skal blogge om meningen med livet slik at noen skal komme inn og kommentere akkurat det.

    SvarSlett
  4. jeg tror at dette vil si at DU er mitt individ! eller kanskje jeg er ditt?

    SvarSlett
  5. Tror tantebarnet ditt er smartere enn du tror ;)

    SvarSlett

Følgere