torsdag 30. juli 2009

Søstershoot og andre ablegøyer.

Jeg har visst blogga unormalt lite siden jeg kom til Stavanger. Jeg har egentlig ikke gjort annet enn å henge med familien min siden vi alle endelig er samlet igjen etter..tre år? Men vi mangler fremdeles noen få små.
Også drikkr jeg ikke halvparten så mye som jeg pleide da jeg bodde i Harstad. Så det er liksom rimelig lite å fortelle. Om to dager skal jeg på kitekurs. Noe jeg har hatt lyst til å prøve siden jeg var veldig ung. Jeg gleder meg som faen i helvete og håper at dette kan bli en ny hobby slik at jeg forhåpentligvis kan bli en lykkeligere person. (Jeg prøver å leve opp til tittelen på bloggen her).
For noen uker siden hadde jeg og Kaisa en photoshoot, bare fordi vi ville ha noen ekstraordinære bilder av oss siden vi er noen ekstraordinære søstre. Og bildene skal pryde vårt ekstraordinære hjem hvor vår ekstraordinære mamma bor. Og i de små ekstraordinære leilighetene til vår ekstraordinære pappa. Det blir ekstraordinært episk.


Anyways, siden det ble veeldig mange bilder til slutt viser jeg bare frem noen av mine favoritter. Please leave a comment ;*



Bildene ble tatt på Hot (tidligere kallt Oasen) av vår fantastiske fotograf Helle Navratil. Anna Saure gjorde en fantastisk jobb med stylingen, og vår slave/prøvekanin/kosegutt/bitch var Preben Helliesen Aune :) Outfit fra Agape! <3

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Følgere