onsdag 8. juli 2009

Stavanger baby!

NÅ.. bor jeg endelig i Stavanger.
Siste dagen i Harstad var veldig fin. Jeg og Heidi stod opp klokka åtte og laget pannekaker, så dro hun på personalmøte klokka ni, og når hun kom hjem henta vi Anita og Astrid og tok oss en tur til Gangsåstoppen. Jeg fikk se over Harstad by en siste gang før jeg dro.

På gangsåstoppen med Anita, Astrid og Heidi <3

Senere møtte jeg og Lisa tilfeldigvis på Arnie og Martin, så vi slo oss sammen med dem og drakk noen øl på øvingslokalet før vi møtte resten av gjenget på Rosene. Men siden alle måtte jobbe eller legge seg tidlig av andre grunner var jeg den eneste som var halvfull og dro videre til det sorte får. Hvor jeg møtte Anita og maange andre koselige folk som gav meg masse hadetbra-klemmer. <3>I dag var jeg super fyllesjuk på veit til Stavanger. Å ta fly når man er bakfull er virkelig ikke noe jeg vil anbefale. Jeg har egentlig bare chilla tatt meg en øl på Bøker og Børst og Beverly sammen med søster Kaisa og en kompis av henne. Nå er jeg klar for å legge meg i senga mi sammen med søster Lena (som nettopp kom hjem fra byen og er nokså bedugget), og våkne opp til en, forhåpnetligvis, solrik dag. Også skal jeg møte min vakre Annabananna som jeg savner så meget<3
GODANTT!

Martin, meg og Anita i vinduet på fåret :D <3






3 kommentarer:

  1. Og byen er akkurat litt mindre fargerik.

    SvarSlett
  2. bøker og børst må være norges fineste kafé, i verdens fineste gate. Æ har nettopp vært ei uka i Stavanger, og æ eelska det. Aldeles vakker by! Kan æ komme å besøke dæ en gang? :)

    SvarSlett
  3. BABY. I miss you! Srsly, den dagen va lovelly!

    SvarSlett

Følgere