onsdag 7. april 2010

calling in sick

Jeg har hatt dott i det ene øret i langt over 24 timer nå. Det klør, jeg hører nesten ingenting, det kommer rare poppelyder, og det gjør vondt når jeg legger meg ned. I tillegg måtte jeg få olivenolje i øret fordi mamma mente det skulle hjelpe. Og jeg har en syk angst mot å få væsker sprøytet inn i kroppen min (plx ikke tenk grovt nå). Det er ca derfor jeg ikke har vært hos legen siden jeg var.. øhm, jeg kan ikke huske sist gang jeg var hos legen en gang. Dotten kom på flyet fra Harstad til Oslo i går. I tillegg er jeg forkjøla, og fikk et helvettes trykk i hodet. Støl i absolutt alle muskler er jeg også.
Ellers var oppholdet mitt i Harstad helt nydelig. Minna meg skremmende mye om fjordårets påskeferie; var beruset ca hver kveld.
Nå sitter jeg hjemme hos mamma på det gamle soverommet mitt. Og surmuler over den triste tilværelsen jeg befinner meg i. Men som vi jo liker å si; enten så går det bra, eller så går det over..

2 kommentarer:

  1. Å fly når du er forkjøla eller bare tett i nesen er det verste du kan gjøre. Skjønner ikke hvorfor det ikke er advart mot det. En gang fikk jeg så trykk hodet at jeg begnte å blø ut av ørene. Det var ikke så kjekt. En annen gang begynte jeg å blø neseblod. HURRA for meg.. MEN det går vekk, og det kommer til å gjøre vondt når dottene gradvis sprekker.

    SvarSlett
  2. æææææh D: det føltes som om jeg blødde ut av ørene og! visste ikke at det gikk an. fyfaen så fælt.

    SvarSlett

Følgere