lørdag 6. mars 2010

Brønngata Borettslag

Jeg har hatt den beste morgenen på veldig lenge.
Jeg våkna til et ganske forferdelig rotete syn, siden livet mitt holdes i søppelposenes hender for øyeblikket (dexterstyle). Men lyset som slo meg fra vinduet i morges gjorde meg unaturlig oppstemt og glad. Nå sitter jeg i vår halvferdige bestemorstue og drikker en deilig kopp kaffe fra Annas presskanne, hører på Lou Reed som suser fra LP spilleren, og nyter synet av det klassiske telefonbordet vårt. Vi mangler bare alle de funksjonelle møblene til stua nå. Men siden vi har verdens beste smak på interiør er det vanskelig å finne de perfekte møblene, så det får vente. Vi har jo to godstoler og to spisestoler og et lite kaffebord lzm.


Spisestolene som vi fant på fretex + LP stuff. Elskerelskerelsker det!


Telefonbordet, m/herr Bjørnstjerne Bjørnson og fin lampe.


Vi elsker bokser.


Vannkoker er oppskrytt. <3


Julegave fra meg til Anna. hihi


Morgenkåpa mi er mitt favorittplagg.

Flere bilder (BEDRE bilder) kan du finne på Annas nydelige blogg. http://callmerestlessgypsy.blogspot.com/2010/03/home-sweet-home.html

Åh, kjøkkenet vårt er så nydelig at jeg gleder meg til å lage mat. Når jeg har skifta fra morgenkåpe og ullsokker til vanlige klær skal jeg springe på butikken og handle for tusenvis av kroner. Dette kommer til å bli så fantastisk!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Følgere