fredag 28. mai 2010

What's next?

Det er så fascinerende å komme hjem til noen på min egen aldrer som er i et helt annet stadie i livet enn det jeg er. Jeg ser barnetepper på gulvet og mikroskopiske klær på sofaen.  Leker i det ene hjørnet og stellebord i det andre. Mannen kommer hjem til fruen som har ferdig middag på bordet og et gråtende barn på puppen. Kaisa er bare et år eldre enn meg, men den verdenen hun lever i virker fremdeles så fjern. Så langt unna fra der jeg er akkurat nå.

Men tenk da, tenk at så mye kan skje på et år liksom

3 kommentarer:

  1. omg. så fint. og rart. og sant. men jeg håper ikke jeg er blitt kjedelig av den grunn.

    SvarSlett
  2. kjedelig? Det er lærerikt og nydelig og skummelt og herlig og fascinerende og og og, ja. You name it! Alt annet enn kjedelig ihvertfall.

    SvarSlett

Følgere