lørdag 16. januar 2010

Multiple personality disorder, yes?

I dag vil jeg skrive uten å egentlig ha lyst. Til fordel for dem som ikke forstår seg på skrivesperrer og paralelle univers og sånn.
Jeg har ingenting på hjertet, men beina mine verker som bare faahn. Jeg har vært på jobb i åtte timer med hull under skoa. Så føttene mine har vært fuktige i ca åtte timer. Innskrumpa føtter er digg. Nå sitter jeg atter en søvnløs natt i sofaen med blikket festet til facebook, mens fantasien og kreativiteten slår seg løs i hodet mitt. Jeg skal flytte sammen med Anna snart, og leiligheten kommer til å bli en bestemors drømmestue. Vi har kommet godt i gang med innkjøp av pynteputer med blomsterbroderier, og holder på å planlegge "hobbykroken" vår, hvor vi skal stasjonere symaskinen og strikkeutstyret. Hihih. OG HEI, nå er det jammen ikke lenge til vi skal kruuuse byen med hver vår tantegutt i barnevogna. Benjamin og Marvin. Tante Anna og tante Pia. Forever.
..Og Cecilie da, sefflol. <3

Ellers kan jeg meddele at storbyferien med girlsa ikke ble noe av. Vi har dog bestemt oss for å dra en svipptur innom polen i sommer og dra på en god gammaldags trashmetal-festival, ta inn på et shabby hotell og drikke jævlig masse billig øl. Dongerivestene skal selvfølgelig være med. Mye bedre enn shoppetur til London spørr du meg.



PWRPFF GRLS?

3 kommentarer:

  1. haha, så kan vi sitte i stua å strikke mens vi høre på nyhetene på radioen, uten å si et ord, bare sende overraskende blikk til hverandre i ny og ne. og når nyhete e ferdig, diskutere vi det som har blitt sagt over en kopp kaffe. å du å du! <3

    SvarSlett
  2. MEN SÅ. når det begynne å bli mørkt, sett vi på anthrax vinylen og finn frem ølla, får besøk av cecilie og rallje til sola står opp igjen. haha

    SvarSlett
  3. festival over shopping any day.

    SvarSlett

Følgere