fredag 27. mars 2009

Bare sånn hei

Hvordan får jeg i gang denne bloggingen? Skal jeg fortelle hva jeg har gjort og sånn?
Lite interessant for omverdenen, menmen!

I går var en ganske morsom dag. Jeg og Anita dro på rosene for å ta oss en øl. Én øl, vell og merke. Det endte med at jeg kom hjem klokka halv fem om mårran etter en lang kveld på Nordlæningen, hvor jeg ble spandert øl og bacardi (takk Tom Ero!:D). Så kom jeg fyllesjuk på skolen. Ganske flaut egentlig.
Alt går så fint når man har noe å gjøre. Man har forksjellige måter å takle ting på, men det at folk vil være alene forstår jeg rett og slett ikke. Alt blir verre med en gang jeg er alene. Jeg begynner å tenke på alt som har skjedd og alt som har blitt sagt, og gjør ting verre enn de egentlig er.

Ellers har jeg fått ny tattoo! Det kommer nok bilder etterhvert :D
JEG ER DRITFORNØYD

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Følgere